(044) 331-01-19

 Контакти  Зв'яжіться з нами  Оплата  Доставка RU  Увійти

Персональні дані
Архів замовлень
Вийти з акаунта
Каталог товарів
  • Power Bank з логотипом Антисептики Бірки для одягу Блок самоклеючий (стікери) Блокноти Брелоки Буклети Візитки Вітальні листівки Друк на текстилі Еко сумки Календарі Картонні коробки Конверти
  • Костери (Бірдекелі) Кубарики Магніти на холодильник Маски з логотипом Наклейки Олівці з логотипом Пакети Папки Парасолі Планінги Рекламні листівки Рекламні мобільні стенди Рекламний воблер Ручки з логотипом
  • Самокопіювальні бланки Сет-меню (Плейсмат) Скретч карти Сувенірна продукція Сумки і рюкзаки Тейбл тент Термокружки з логотипом Термоси Фірмові бланки А4 Флаєра Чашки з логотипом Шоколад з логотипом Щоденники

  • Рекламна поліграфія

  • Товари для промоакцій і виставок

  • ЕКО продукти

  • Новорічна поліграфія

  • Дивитися всі товари

Кошик0

← Повернутися до каталогу

Поширені запитання

 
На цій сторінці ми опублікували часто поставлені запитання наших Клієнтів і короткі відповіді на них. Сподіваємося, що ця інформація буде вам корисна.
 
 

Про доставку

 
Чи є у вас доставка, і як її замовити?
Так, у нас є кілька варіантів доставки продукції.
Під час оформлення замовлення Ви можете вибрати найбільш зручний для Вас спосіб доставки. Вартість доставки буде автоматично додана до вартості замовлення.
Якщо вже після оформлення замовлення Ви хочете змінити вид доставки замовлення, Вам потрібно зв'язатися з менеджером, який веде Ваше замовлення, і в ручному режимі вибрати варіант, який вас влаштує.
 
 
У вас є "самовивезення"?
Звичайно, у нас є послуга "самовивезення". Забрати готове замовлення можна в будь-який робочий день з 9-30 до 17-30, за адресою вказаною на в розділі "Контакти". З питаннями, про можливість отримати продукцію в інший час, потрібно звертатися до менеджера, який веде Ваше замовлення.
 
 

Оплата та документи

У мене немає картки, як я можу оплатити замовлення?
Під час оформлення замовлення Вам потрібно вибрати в меню варіант "За рахунком в будь-якому банку". Після цього на вказану Вами адресу електронної пошти прийде рахунок, за яким можна сплатити замовлення у відділенні будь-якого банку.
Також можна запросити рахунок на оплату у Вашого менеджера.
 
Ми - юридична особа, як нам отримати договір і оплатити?
При оформленні замовлення Вам в меню потрібно вибрати варіант "За договором для юр. осіб ". Після чого менеджер сформує рахунок на оплату.
Типовий договір і наші реквізити доступні для скачування в розділі "Оплата"
 
Чи можу я оплатити замовлення кур'єру готівкою?
На жаль, ні. Ми не можемо приймати до оплати готівкові гроші. Доставка кур'єром проводиться тільки після 100% передоплати.
 
Я платив через сайт. Я отримаю підтвердні документи?
Звичайно. Відповідно до законів України, разом із замовленням Ви отримаєте на руки комплект документів (оригінал рахунку, акти або видаткові накладні).
 
 

Терміни

Мені на виставку потрібні буклети. Ви встигнете?
У картці товару, під час вибору параметрів замовлення, Ви самостійно вибираєте терміни виготовлення замовлення. Чим більш стислі терміни Ви вибираєте, тим дорожче обійдеться виготовлення продукції. Якщо всі зазначені терміни Вам не підходять, необхідно узгодити з менеджером можливість індивідуального рішення у Вашій ситуації.
Зверніть увагу!!! У термінах вказані робочі дні!
 
Як швидко надрукуєте, якщо замовлю сьогодні?
Стандартний або терміновий варіант виготовлення можна вибрати при оформленні замовлення.
Терміни виготовлення залежать від безлічі параметрів: способу друку, матеріалів, накладу, післядрукованих процесів тощо. Тому з таким запитанням краще звернутися до менеджера, який зможе запропонувати Вам реальні терміни виготовлення, ознайомившись з параметрами Вашого замовлення.
 
Чому змінюється вартість, коли я вибираю виготовлення за менші терміни?
Зменшення часу на виготовлення замовлення потребує додаткових витрат на виробництві з урахуванням понаднормової роботи та інших незапланованих дій.
АЛЕ, вибір більшого терміну для виготовлення продукції знизить вартість Вашого замовлення.
 
 

Якість

Мені привезли замовлення, але його якість не влаштовує.
Ми хочемо, щоб Ви отримали продукцію, якість якої Вас влаштовує.
Для вирішення всіх питань з приводу якості потрібно звертатися до менеджера, який вів це замовлення. Якщо якість продукції постраждала з вини нашого виробництва, то ми компенсуємо це Вам, надавши новий тираж.
Зверніть увагу!!! Часто проблема з продукцією виникає, коли клієнт неуважно затверджує макет або характеристики продукції перед запуском у виробництво. Але найбільш поширена невідповідність кольорів продукції картинці на моніторі. Ми просимо враховувати, що на різних пристроях картинка буде відображатися по-різному, оскільки розрізняється якість і налаштування екрану. При цьому під час виготовлення, продукція перевіряється на кожному етапі виробництва спеціальними приладами.
 
Отримали поліграфічну продукцію і виявили недолік. Що робити?
Відразу зверніться до Вашого менеджера і опишіть недолік продукції. Тільки менеджер (не наш кур 'єр і тим більше не представник логістичної компанії) зможе швидко і адекватно вирішити цю проблему. Ми відповідаємо за якість виконаних замовлень і, якщо недолік стався з нашої вини, то продукція буде перероблена і доставлена Вам.
 
 

Як визначитися з матеріалом

Може мені хтось підказати який папір вибрати на візитку?
Так, звичайно.
При оформленні замовлення потрібно вказати в коментарі, що Ви хочете визначитися з папером. Менеджер, приймаючи ваше замовлення в роботу, зв 'яжеться з вами і запропонує оптимальне рішення. Так само можна подивитися каталоги паперів і картонів у нас в офісі, або замовити доставку зразків кур 'єром за Вашою адресою.
 
 
Мені потрібні блокноти для семінару, не знаю які і як вибрати?
На сайті Вашій увазі запропоновано великий асортимент блокнотів. Для кожного виду блокнота є фотографії готової продукції і докладний опис. Також ви можете обрати характеристики блокнота самостійно.
Якщо у Вас є труднощі з вибором матеріалів і характеристик - зверніться до менеджера за консультацією. А ще, можна визначитися з вибором, подивившись зразки готової продукції в нашому офісі або замовивши доставку зразків.
 
 

Замовити

Як замовити блокноти?
На сайт у каталозі продукції виберіть "Блокноти". Потім Ви можете вибрати один з численних видів блокнотів, виходячи зі своїх уподобань і бюджету. Далі на сторінці продукту Вам будуть доступні параметри для уточнення характеристик: тираж, терміни виготовлення, фарбовість друку, папір, варіанти оздоблення та скріплення блокноту. Потім потрібно перейти до оформлення замовлення, де вказуєте необхідні дані, вибираєте відповідний спосіб доставки і форму оплати. Після цього Вам на електронну пошту прийде лист з номером замовлення та макетом для затвердження.
І, звичайно, Ви завжди можете подзвонити до нас в офіс або написати лист. Менеджери допоможуть Вам з вибором блокнотів, дадуть відповідь на запитання за характеристиками та матеріалами, а також приймуть ваше замовлення.
 
Як я дізнаюся, що моє замовлення прийнято в роботу?
Якщо при оформленні замовлення Ви вказали вірну адресу електронної пошти, то ви отримаєте лист з номером і описом замовлення. Якщо протягом 1-3 годин лист не прийшов і наші менеджери з вами не зв 'язалися, то можливо сталася помилка при реєстрації замовлення. У такому разі краще передзвонити в офіс, уточнити стан замовлення і переоформити його за необхідності.
 
Можу я замовити пробний екземпляр продукції?
Виготовити один екземпляр продукції іноді коштує близько 70% від вартості всього замовлення, тому можливість виготовлення сигнального зразка потрібно обумовлювати з Вашим менеджером. Якщо продукція виготовляється за допомогою цифрового друку, то це цілком реально і недорого, але якщо мова йде про офсетні наклади, і тим більше про книги або журнали - це майже неможливо. Але є різні альтернативи, наприклад приїхати на виробництво на приладку (початок друку тиражу на друкарській машині) і підписати 1й відбиток, або зробити кольоропробу, яка буде служити еталоном для всього накладу. Кольоропроба оплачується окремо. Більш детально цю інформацію можна дізнатися у менеджера по телефону або електронною поштою.
 
 

Макет

Чому мій макет блокнота не прийняли в роботу?
Ви надіслали файл у форматі .jpg в невідповідній для друку моделі кольорів RGB, в надто низькій роздільній здатності та без припусків (вильотів), які необхідні для обрізки продукції в готовий розмір.
Макет повинен відповідати технічним вимогам (посилання), інакше не можна гарантувати гідну якість продукції.
Наприклад, растрова картинка для повноколірного друку обкладинки блокнота повинна бути в колірній моделі CMYK, у розмірі готової продукції і додатково 2 мм з кожної сторони для обрізки, а також у роздільній здатності 300 dpi. Більш детально з вимогами щодо кожного виду продукції ви можете ознайомитися в розділі "Корисне - Технічні вимоги для подання макетів".
 
Чому не прийняли мій макет бланка замовлення в Word, для самокопіюваних бланків?
Програма Microsoft Word не призначена для створення поліграфічної продукції. Ми можемо прийняти такий документ, але його потрібно буде переводити в потрібний вигляд і формат, тому що тільки так його технічно можливо надрукувати офсетним способом.
Можна зберегти файл у форматі *.pdf, здебільшого це може прискорити створення макета (параметри PDF).
Так само, якщо на бланку є якісь зображення (найчастіше логотип), їх краще відправити окремими файлами. Якщо вони не будуть відповідати вимогам, то доведеться або замінити картинку, або накреслити у векторній формі логотип.
Оскільки макет перекладається в інший формат, або коригуватися, або створюватися заново, потрібно буде дуже уважно поставитися до його вичитки і перевірки при затвердженні.
 
У мене немає макета, як мені виготовити листівки для виставки?
Потрібно надати всю необхідну інформацію (текст, логотип, зображення) в електронному вигляді і ми зробимо макет листівки.
Щоб зробити листівку, яка Вам сподобається, нам потрібно почути Ваші побажання за стилістикою, кольорами і розташуванням тексту і зображень. Вартість розробки макета залежить від виду продукції та обсягу роботи.
Матеріали дуже бажано подавати такому вигляді:
- текст в електронному вигляді (Microsoft Word), окремо той текст, який повинен бути в листівці, і окремо побажання по кольорах і стилістиці, якщо вони є;
- логотип у векторному вигляді (* .eps, * .ai, * .pdf);
- зображення окремо, достатнього розміру та якості (* .tiff, * .jpg).
 
Це основні вимоги до матеріалів. Кожне замовлення індивідуальне і ми зробимо все, щоб допомогти Вам отримати якісні листівки. Якщо, наприклад, якихось матеріалів немає або вони низької якості, то можна буде запропонувати рішення, яке дозволить вирішити проблему.
Ми підготували для Вас приклад оформлення замовлення розробки макету (посилання), в якому більш детально розповідається про різні нюанси подачі матеріалів.
 
Як підготувати макет для друку?
Макети приймаються у форматах * .pdf, * .eps, * .tiff.
Макет повинен бути в колірній моделі CMYK, розміром готової продукції і додатково 2 мм з кожної сторони під обрізку.
Растрові зображення повинні бути в роздільній здатності 300 dpi. Всі шрифти переведено в криві або впроваджено. Чорний текст в 1 фарбу (C 0, M 0, Y 0, K 100). Великі заливки чорним кольором у свою чергу повинні бути виконані в 4 фарби (C 60, M 40, Y 40, K 100) для того, щоб отримати глибокий, насичений колір.
Всі значущі елементи повинні знаходитися мінімум в 3 мм від лінії різа.
Ви можете ознайомитися з повними технічними вимогами (посилання), які допоможуть Вам правильно підготувати макет для друку.
 
Чи повинен я платити повну вартість розробки макету, якщо мені необхідно тільки змінити контакти (ПІБ, посада тощо)?
Якщо макет спочатку робили ми, то за подібні невеликі правки потрібно буде сплатити 30-50% від вартості розробки такого макета з нуля. Остаточна вартість залежить від виду продукції та обсягу роботи.
Питання про внесення змін до макетів, створених не нами, обговорюється в кожному окремому випадку. Наприклад, деякі файли можна надрукувати, але неможливо редагувати. У такому випадку потрібно створювати аналогічний макет заново з оплатою повної вартості за розробку.




Вхід Реєстрація

Для збереження і відстеження своїх замовлень даних увійдіть або зареєструйтесь.

Ви можете зробити це через соц.сети:

Facebook

Або за допомогою електронної пошти:

Ваш E-mail:
Пароль:
  Забули пароль?
Ваш E-mail:
 

Нагадування пароля

Для відновлення пароля необхідний ваш E-mail, на який ми бістро-бістро відправимо інструкції по відновленню.

Ваш E-mail:
 
Зв'яжіться з нами
Замовити зворотній дзвінок
Ваше ім\'я:
Ваш телефон:
 
Відправити лист
Ваше ім\'я:
Ваш телефон:
Повідомлення:
 
Перейти на сторінку ЧаВо

Skype – inessa_kary

Viber – (063) 600-20-68

Телефонуйте – (098) 765-97-60, (063) 600-20-68

Зв'яжіться з нами
Ваше ім\'я:
Ваш телефон:
Ваш Email:
Повідомлення:
 
Проект

Про нас

Блог

Корисне

Угода

Контакти

 

Оплата

Доставка

Послуги

Терміни виготовлення

ЧаВо

    Продукція
  • Power Bank з логотипом

  • Антисептики

  • Бірки для одягу

  • Блок самоклеючий (стікери)

  • Блокноти

  • Брелоки

  • Буклети

  • Візитки

  • Вітальні листівки

  • Друк на текстилі

  • Еко сумки

  • Календарі

  • Картонні коробки

  • Конверти

  •  
  • Костери (Бірдекелі)

  • Кубарики

  • Магніти на холодильник

  • Маски з логотипом

  • Наклейки

  • Олівці з логотипом

  • Пакети

  • Папки

  • Парасолі

  • Планінги

  • Рекламні листівки

  • Рекламні мобільні стенди

  • Рекламний воблер

  • Ручки з логотипом

  •  
  • Самокопіювальні бланки

  • Сет-меню (Плейсмат)

  • Скретч карти

  • Сувенірна продукція

  • Сумки і рюкзаки

  • Тейбл тент

  • Термокружки з логотипом

  • Термоси

  • Фірмові бланки А4

  • Флаєра

  • Чашки з логотипом

  • Шоколад з логотипом

  • Щоденники

Типография Конус-Ю © 2022

Розробка сайту: