(044) 331-01-19

 Контакти  Зв'яжіться з нами  Оплата  Доставка RU  Увійти

Персональні дані
Архів замовлень
Вийти з акаунта
Каталог товарів
  • Power Bank з логотипом Антисептики Бірки для одягу Блок самоклеючий (стікери) Блокноти Брелоки Буклети Візитки Вітальні листівки Друк на текстилі Еко сумки Календарі Картонні коробки Конверти
  • Костери (Бірдекелі) Кубарики Магніти на холодильник Маски з логотипом Наклейки Олівці з логотипом Пакети Папки Парасолі Планінги Рекламні листівки Рекламні мобільні стенди Рекламний воблер Ручки з логотипом
  • Самокопіювальні бланки Сет-меню (Плейсмат) Скретч карти Сувенірна продукція Сумки і рюкзаки Тейбл тент Термокружки з логотипом Термоси Фірмові бланки А4 Флаєра Чашки з логотипом Шоколад з логотипом Щоденники

  • Рекламна поліграфія

  • Товари для промоакцій і виставок

  • ЕКО продукти

  • Новорічна поліграфія

  • Дивитися всі товари

Кошик0

← Повернутися до каталогу

Технічні вимоги для подання макетів

Формати файлів і програми для створення макетів
 
Загальні вимоги до подачі макетів для офсетного та цифрового друку
 
Як якість зображення впливає на якість продукції
 
Чому CMYK або Pantone, а не RGB
 
Що означє 4+0 або 1+1
 
Як зробити чорний колір правильно 
 
Чому текст має бути в кривих
 
Що таке “вильоти” і навіщо вони потрібні
 
Особливості підготовки макетів до трафаретного друку
 
Відмінності макета для широкоформатного друку. Банери і розтяжки
 
Вимоги до макетів при тамподруку і гравірування. Ручки та олівці
 
Як правильно зробити макет буклета А4 в два згини
 
Як позначаються в макеті лак, тиснення і конгрів
 
Особливості подачі в макеті штампів для висічки, перфорації та біговки
 
Що необхідно для друку макета книги, каталогу або іншої багатосторінкової продукції
 
 
 
 
Технічні вимоги до оригінал-макетів у друкарні "Конус-Ю" відповідають загальноприйнятим у поліграфії нормам. На цій сторінці ми зібрали найбільш важливі з них, щоб допомогти кожному клієнту вчасно отримати якісну продукцію.
 
! Кожен вид продукції, який виготовляється в нашій друкарні, володіє своїми унікальними характеристиками і технічними параметрами. Щоб уникнути непорозуміння, ознайомтеся з інформацією про підготовку макета безпосередньо на сторінці продукту.
 
Всі макети перевіряються нашим фахівцем перед відправкою у виготовлення. Якщо що-небудь в макеті не відповідає вимогам, він повертається на доопрацювання клієнту з поясненнями причин. Або, якщо у клієнта немає свого фахівця, ми можемо підготувати макети до друку за додаткову плату, звичайно якщо це технічно можливо. 
 

Рекомендації

Ми завжди можемо прояснити вам докладніше ті вимоги до макетів, які Вам незрозумілі, або не вказані через рідкісну затребуваність у поліграфії.
 
Але ми рекомендуємо Вам передати ці вимоги дизайнеру, розробнику Вашого макета. 
 
! Ви можете затвердити макет, який не відповідає технічним вимогам. При цьому наша друкарня не відповідає за якість виготовлення продукції. А в деяких випадках виготовити продукцію буде технічно неможливо.
 
 
 

Формати файлів і програм

 
 
 
Для друку приймаються макети, зроблені в Adobe PDF (.pdf), Adobe Illustrator (* .eps, * .ai), Adobe Photoshop (* .psd, * .tiff), Adobe InDesign (* .indd) 
 
! Не використовуйте для створення макетів Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint тощо. Такі файли вимагають значне доопрацювання макета, а іноді і зовсім розробку з нуля, що тягне за собою тимчасові та фінансові витрати.
 
Параметри для створення файлу .pdf у Adobe.
 
 
 

Загальні вимоги. Офсетний і цифровий друк

 
 
 
Колірна модель макета CMYK і/або Pantone. Загальна кольоровість зображення становить 290% і менше. У макеті не повинно бути включено жодних ICC-профілів. 
 
Шрифти вбудовані в публікацію або в *.pdf або переведені в криві.
 
Розмір макета в міліметрах дорівнює розміру продукції. Макет подано в дообрізному форматі, який включає в себе припуски (допуски для обрізки) по 2 мм з кожного боку. Важливі та значущі елементи (текст, контактна інформація тощо) знаходяться мінімум в 3 мм від лінії різу. 
 
Мінімальна товщина друкарського та пробільного елемента 0,2 мм.
 
 
 
 
 
 
Растрові зображення в роздільній здатності 300 dpi та в колірній моделі CMYK.
 
Мінімальна товщина елементів для повноцінного відображення на друку - 0,2 мм.
 
Файли названо латиницею.
 

Часто зустрічаються помилки: 

1. Замість колірної моделі CMYK або Pantone використовується RGB
 
2. Фотографії низької якості 
 
3. Растрове зображення замість необхідного векторного
 
4. Відсутність припусків ("вильотів")
 
5. Тонкі чорні елементи з використанням 4 фарб
 

Роздільна здатність зображень

Для якісного друку зображення в макеті повинні бути в роздільній здатності 300 dpi без масштабування. Наприклад, якщо вставити в макет картинку в потрібній роздільній здатності і потім збільшити її, то роздільна здатність знижується пропорційно до збільшення. Нижча роздільна здатність призведе до того, що фотографії будуть розмитими, нечіткими, з шумом та іншими дефектами.
 
Роздільна здатність 150 dpi використовується при широкоформатному друку, а 75 - тільки для відображення в інтернеті і на мобільних пристроях.
 
 

Колірна модель

У поліграфії використовуються дві колірні моделі: CMYK и Pantone. 
 
Звичайна повноколірна аркушева продукція, така як флаєри, буклети, листівки, каталоги та багато іншого, друкується в моделі CMYK. На кожний друкований лист по черзі наноситься чотири кольорові шари, які при поєднанні утворюють повноколірне зображення. Повноколірні фотографії та ілюстрації друкуються лише за допомогою CMYK.
 
Чорно-білі зображення можуть бути переведені в Grayscale. У випадку, коли продукція друкується тільки в ч/б - це обов 'язково. 
 
Pantone був створений для того, щоб класифікувати відтінки і зробити друк корпоративної продукції більш передбачуваною при різних умовах, друкарнях та обладнанні. На відміну від фарб CMYK, фарби Pantone змішуються не при друку, а до неї, і перевіряються на відповідність еталону. Більшу частину відтінків Pantone неможливо передати за допомогою CMYK. Фарбу Pantone використовують для друку корпоративної продукції: конверти, бланки, візитки, самокопіюючі бланки, сувенірна продукція, блоки для календарів і блокнотів тощо. Також тільки ці фарби можна використовувати в трафаретному друку і тамподруку.
 
! Інші моделі кольорів, особливо RGB, не призначені для друку. Вони мають більш широкий діапазон відтінків і частину з них неможливо передати за допомогою CMYK. Наприклад, після переведення зображення з RGB в CMYK яскраво-зелений колір стане більш тьмяним і сірим. 
 
У макеті не повинно бути ICC-профілів. 
 
 
 
 

Фарбовість макета

Позначення 4+4, 4+0, 2+0, 1+1 тощо позначають кількість фарб на лицьовому та зворотньому боці продукції.
 
 

Чорний колір

Є два варіанти параметрів CMYK для якісного друку об 'єктів чорного кольору:
 
1. Тонкі шрифти, лінії та інші елементи (наприклад, частини логотипу) повинні мати склад фарб C 0/M 0/Y 0/K 100. Це забезпечить чіткість друку під час поєднання фарбових шарів.
Об 'єкти сірого кольору також бажано задавати тільки чорною фарбою, щоб уникнути небажаних зелених, блакитних або рожевих відтінків сірого.
Під час роботи з макетами в Adobe Photoshop шари з чорними елементами необхідно призначити властивість Multiply (Множення).
 
2. Для отримання гарного, насиченого чорного кольору на плашках (заливках) необхідно використовувати склад C 60/M 40/Y 40/K 100, який називають складовим або глибоким чорним. Оскільки чиста чорна фарба в CMYK сама по собі недостатньо темна і щільна, то необхідно додавання інших фарб.
Інші склади заливки можуть дати непередбачуваний ефект під час друку і перетворити чорний колір на коричневий, болотний або ще якийсь.
 
 

Шрифти

Коли ви використовуєте формат * .pdf, всі шрифти, що використовуються, слід впровадити.
 
В інших випадках шрифти або переведені в криві (* .eps, * .ai) або передані разом з публікацією, версткою видання (* .indd).
 
У растрових форматах (* .tiff, * .psd) потрібно шарувати всі шари перед подачею макета на друк і таким чином весь текст стане частиною єдиного зображення.
 

Припуски ("вильоти")

Для того, щоб якісно порізати продукцію в формат, в макеті закладаються припуски ("вильоти") - допуски під порізку. Зазвичай це 2 мм з кожного боку. Припуски - це не білі поля, а продовження фону, який буде обрізаний після друку. При цьому потрібно відстежувати, щоб вся важлива інформація знаходилася мінімум в 3 мм від лінії різу. Тому здебільшого неможливо отримати припуски збільшивши весь макет і доводитися додавати ці поля вручну.
 
 
 
 
 

Трафаретний друк. Особливості підготовки макета

! Макети можуть бути тільки в векторному вигляді.
 
Для друку приймаються макети, зроблені в Adobe PDF (.pdf), Adobe Illustrator (* .eps, * .ai). 
 
Мінімальна товщина друкарського та пробільного елемента 0,2 мм.
 
Колірна модель Pantone.
 
Растрові зображення та напівтони (градієнти, розтяжки) є неприпустимими.
 
Весь текст перекладено на криві.
 
 

Широкоформатний друк. Особливості підготовки макета

Для друку приймаються макети, зроблені в Adobe PDF (.pdf), Adobe Illustrator (* .eps, * .ai), Adobe Photoshop (* .psd, * .tiff).
 
Всі шари у файлах * .psd, * .tiff злиті в один.
 
Роздільна здатність зображень 150 dpi (для продукції площею до 10 м2) і 100 dpi для великих форматів.
 
Модель кольорів CMYK.
 
Масштаб зображення 1:1.
 
Всі елементи чорного кольору виконані складом C 60/M 40/Y 40/K 100.
 
Світлі кольори повинні бути насиченішими 10%.
 
Припуски потрібні по 2 мм.
 
Значущі елементи знаходяться мінімум в 30 мм від лінії різа.
 
 

Тамподрук і гравірування. Особливості підготовки макета

! Макети можуть бути лише у векторному вигляді.
 
Для друку приймаються макети, зроблені в Adobe PDF (.pdf), Adobe Illustrator (* .eps, * .ai). 
 
Мінімальна товщина елемента 0,2 мм.
 
Колірна модель Pantone для тамподруку.
 
Гравірування вказане 100% заливкою кольором spot color і назване gravirovka.
 
 
 

Післядрукарські процеси

Фальцовка (згин)

Якщо продукція фальцюється (складається в 1 або кілька разів), то вся значуща інформація повинна знаходитися в 3 мм від лінії фальцювання. 
 
Буклет А4 в 2 згини (євробуклет).
 
Для того, щоб якісно і без заломів паперу сфальцювати цей буклет, потрібно закладати в макет такі розміри частин (смуги зліва направо):
 
1) лицьова сторона: 100 мм - 99 мм - 98 мм
 
2) внутрішня сторона: 98 мм - 99 мм - 100 мм
 
 
 

Вибірковий лак. Тиснення. Конгрів

Мінімальна товщина друкарського та пробільного елемента 0,2 мм.
 
Вказаний у макеті у векторному вигляді 100% заливкою кольором spot color з назвою lak/tisnenie/kongrev. Використання напівтонів не допускається. Заливці призначено атрибут overprint. Всі елементи виконані вибірковим лаком винесені на окремий шар з назвою lak/tisnenie/kongrev в тому ж файлі, що і друкована частина макета.
 

Висічка. Перфорація. Біговка

Позначаються у макеті друку на окремому шарі з назвою cut. Тільки лінії (не заливка) у векторному вигляді кольору spot color з назвою, що відповідає призначенню cut/big/perf. Для позначень ліній для висікання використовується суцільна лінія, для бігування - пунктирна, перфорація показується штрихпунктирною лінією.
 
Припуски для висікання становлять 5 мм.
 
Мінімальна відстань між лініями біговки або висічки становить 4 мм.
 

Багатосторінкова продукція (книги, брошури, каталоги)

Макети для багатосторінкових виробів подаються посторінково, не розворотами. 
 
Припуски в даному випадку повинні бути 5 мм. 
 

Види кріплення блоку

Якщо виріб зшивається на скобу, то кількість сторінок має ділитися на чотири, якщо метод кріплення - термобіндер або пружина, то - на два. Під час збирання блоку на нитку потрібно уточнювати кількість сторінок перед виробництвом, тому що в цьому випадку блок складається з зошитів (12 або 16 сторінок кожна).
 
Потрібні відступи до тексту або зображень з боку корінця залежно від виду кріплення:
 
1. Термобіндер - 15-20 мм
 
2. Скоба або нитка - 10 мм
 
3. Пружина - 14 мм
 




Вхід Реєстрація

Для збереження і відстеження своїх замовлень даних увійдіть або зареєструйтесь.

Ви можете зробити це через соц.сети:

Facebook

Або за допомогою електронної пошти:

Ваш E-mail:
Пароль:
  Забули пароль?
Ваш E-mail:
 

Нагадування пароля

Для відновлення пароля необхідний ваш E-mail, на який ми бістро-бістро відправимо інструкції по відновленню.

Ваш E-mail:
 
Зв'яжіться з нами
Замовити зворотній дзвінок
Ваше ім'я:
Ваш телефон:
 
Відправити лист
Ваше ім'я:
Ваш телефон:
Повідомлення:
 
Перейти на сторінку ЧаВо

Skype – inessa_kary

Viber – (063) 600-20-68

Телефонуйте – (098) 765-97-60, (063) 600-20-68

Зв'яжіться з нами
Ваше ім'я:
Ваш телефон:
Ваш Email:
Повідомлення:
 
Проект

Про нас

Блог

Корисне

Угода

Контакти

 

Оплата

Доставка

Послуги

Терміни виготовлення

ЧаВо

    Продукція
  • Power Bank з логотипом

  • Антисептики

  • Бірки для одягу

  • Блок самоклеючий (стікери)

  • Блокноти

  • Брелоки

  • Буклети

  • Візитки

  • Вітальні листівки

  • Друк на текстилі

  • Еко сумки

  • Календарі

  • Картонні коробки

  • Конверти

  •  
  • Костери (Бірдекелі)

  • Кубарики

  • Магніти на холодильник

  • Маски з логотипом

  • Наклейки

  • Олівці з логотипом

  • Пакети

  • Папки

  • Парасолі

  • Планінги

  • Рекламні листівки

  • Рекламні мобільні стенди

  • Рекламний воблер

  • Ручки з логотипом

  •  
  • Самокопіювальні бланки

  • Сет-меню (Плейсмат)

  • Скретч карти

  • Сувенірна продукція

  • Сумки і рюкзаки

  • Тейбл тент

  • Термокружки з логотипом

  • Термоси

  • Фірмові бланки А4

  • Флаєра

  • Чашки з логотипом

  • Шоколад з логотипом

  • Щоденники

Типография Конус-Ю © 2022

Розробка сайту: